Hemvändarmatch...

Ja idag har det varit Hemvändarmatch i Storuman. Killar & tjejer som är med i andra hockeylag runt om i Sverige kommer hem denna dag för att ta en match mot sin moderklubb.
Edwin sitter taggad & väntar på att matchen skall börja, där både storebror & pappa är med. Båda i samma lag.
Målvaktsuppvärmning...
Härlig musik & discoljus
Så va matchen igång


Å matchen vanns av SIK med 8-4.....Å det var en rolig match..

Jag fick ett fint sms av en av mina bröder
Ett fint kort med vy mot Uddevallabron....Å havet....

Nä nu skall jag fortsätta kolla på tv. Edwin åkte med hem till Maja så jag passar på att slappa nu. Innan han ringer & vill hem igen...

Ha dé gött....

Ja just det, jag kan ju även meddela att här har vi idag + 3 grader & regn. Regnet började igår kväll & har fortsatt idag...Inte kul beroende på att imorgon är det skoter tävling här i Storuman...

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0