Ja så kom han då, ÄNTLIGEN !!!

Tomten kom, ja här kommer han in genom dörren. Konkandes på en stor säck julklappar....Å vad Edwin tyckte det var roligt. Han fick massor av paket lillkillen.
Till & med Ozzy vågade sig fram å nosa lite lätt på den konstiga figuren som sitter på stolen & gräver allt djupare ner i säcken....
Se så fina dom är Edwin & Tomten....
Å Tomtens besök avslutades med en bamsekram . Å med en önskan att dom ses igen nästa år.
Här är en del av klapparna..2 bionicle, 2 spel, 1 tv spel, 1 riktig klocka (börjar ju skolan nästa år) en besvikelse var den spionväska han fick som vi trodde skulle vara mer stadig, men den var plastig rakt igenom. Det bästa av allt var ju den stora  julklappen.....
Ett airhockey spel. Ett spel som var roligt för hela familjen...

Efter att Tomten varit här  åkte vi ner till gubbens moster & fick i oss go julmat. Men där var Edwin hur jobbig som helst & nu förstår jag varför. Redan kl 18.30 däckade han, helt utmattad efter uppståndelsen & all väntan på Tomten...Lillkillen sussar gött...

Under dagen har man ju åxå fått jätte många fina jul sms här kommer en del av dem....
Min brors dotter med kompis & Valle trött, ser Ni han gäspar...
Mamma Y & brorsson & där har vi lille Valle igen, lite piggare
2 snyggingar från Skellefteå...
En riktig sötnos...
En riktigt fin Tomte, Dakira
Kissen som ser ut att må gör gött...
Oj här kom den dansande hunden igen, med grannbarnen Axel & Olle....

Ja just det Ozzy fick ju en julklapp han med som han hämtade snällt & fint hos Tomten
Jag vet inte om Ni kan se vad det är... Ett grisöra mumma vad gött ett paket som han öppnade själv. Duktig kille.

Idag är det juldagen å vad skall man hitta på då... Slappa tror jag. Fick förresten ett sms idag från min brorsdotter, Valle hade åxå fått en julklapp, (hihihih)
hahahaha ja nu behövs det inga ben köpas där på lääääänge

Men det finaste smset var ändå detta...
På min underbara far.  Nä nu skall jag gå & ringa min far så ... Hej på Er....

Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: anna asplund

en riktigt god jul från oss i göteborg kram kram

2008-12-25 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0