Julpyssel...

Ja nu har vi placerat ut våra tomtar, jag & Edwin. Vad fint dé blev..Å tänt värmeljus har vi gjort så det bir så där härligt mysigt. Jag har min favorit tomte kvar, den tomten har följt mig & mina syskon hela våran uppväxt.  Jag tror om jag minns rätt att dessa två julsaker, en tomte & en julbock kommer från våran farfar , som även han hette Edvin , men med enkel v. Det är ju honom Edwin är döpt efter.
Här är dom. Mitt favorit julpynt. Kanske om någon av mina syskon läser detta kan dom gå in &  skriva en komentar om jag har rätt eller fel.
Ett  underbart fint  lysande samhälle i julstämning.

Lite annat jul pynt, lite tomtar. Å bakom tomtarna ser Ni gubbens pokaler som han vunnit i olika skotertävligar. Jag har en duktig gubbe jag.....

Igår var det över -20 grader kallt hela dagen, men dagens noteringar har legat på -11 grader, nästan sommar värme......

Ja just det igår var det en härligt fin fullmåne när jag var ute med Ozzy kolla så grann....

Nä nu är det till att göra lite nytta  så..

Ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0