Wroom, Wroom, Wroom....

Ja så låter det i mina öron idag, efter att ha varit med & jobbat på skotertävlingen igår. Min arbetskamrat Sandra ringde igår helt desperat, det saknades folk til försäljning av hamburgare. Å vad gör man inte för en vän. Så jag tog Edwin & hans kompis Gustav & åkte dit. Edwin & Gustav klarade sig fin fint själva. Medans jag hjälpte Sandra. Men oj vad folk det kom, & hungriga var dom.
Nu laddar vi upp innan stormen kommer...


Ja det var ju inte lätt att ta några kort på skoterförarna, dom kör ju inte sakta precis...

Men här är slutet av kvällen vi pustar ut, enda lugna stunden vi fick ...PUH men oj vad roligt det var, kanon mycket folk & alla jätte trevliga. 1 150 stycken glada själar....

Vill Ni se bra bilder från igår så klicka på denna länk Skotertävling  i Storuman arrangerat utav SUSK

Nu skall vi äta lunch & sedan bort till isladan en stund . 


  Så Ni får ha dé gött.....








Kommentarer
Postat av: Sandra L

WOW!

Tänk att jag fastnade på bilden ändå! = )

TACK ännu en gång för en kanonkväll!



Vi ses nästa år, om inte före dess! = D



Gott Nytt År!



MÅNGA KRAMAR!

2008-12-29 @ 13:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0