När ru....

Inte vart jag något bättre idag inte, allt var åter i morse, men nu trotsar jag både feber och ont i halsen. Först i morse for jag och min son ner till en kompis och återlämnade kläder som jag lånade när min son föddes. Alltså så har jag (fy på mig) haft dessa kläder i 5 ½ år....sedan for jag och min son iväg med Ozzy så han fick springa av sig i skogen här kommer lite foton på detta.
Lite sök för Ozzy Ozzy söker
Jaha vart for E nu då ??
Aha där är han, jag vinner, jag vinner....
Besegrad av Ozzy....
Winner !!!!
Ja sedan for vi hem och skulle bara ta det lungt, jag och min som skulle kolla på en film så vi la oss i soffan där jag somnade och vaknade 2 timmar senare, ujuj vad trött jag var. På kvällen sedan skulle min sambo M, sonen E och sonen K,  ut och fiska
Här far dom iväg
By, by, aj, aj pappa har ingen flytväst ..
Och medans dom var ute och fiskade tog jag bilen och körde iväg en sväng, och hej å hå vad står vid vägkanten jo se här (och dessa bilderna lägger jag in för min älste broders barn M och R )
Titta vad fin han é eller hon
Jo ni jag har bott här i 8 år och detta är första bilderna på en ren........
Ja sedan kom fiskarná hem och dom fick en .......
Här håller E upp firren....
Nä nu skall båten dras upp och E skall i duschen, sedan i säng. Ja detta var våran Fredag. Ha det nu så knapprar jag väl på en annan dag , by by

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0