Nu är hösten på ingång....

Ja så känns det, dé blåser kallt och regnar... men några solglimtar har vi haft,  i Måndags var jag och min son ute med Ozzy sedan så ville min son iväg och dra en repa på skolgårn med sin sparkcykel . Min son börjar bli stor nu, börjar i förskolan wow, det var inte länge sedan han var en liten bebbe tycker jag, ja ja vad tiden går.

Igår var vi med storebror K och hans kompis T och fiskade i Grunsele, och medans dom fiskade så gick jag och min sambos dotter E en långpromenad med Ozzy
T och E när dom fiskar. E lär Ozzy konster .

Idag har det varit lite av et varannan timmes väder ömson sol ömsom regn, men jag och min son och hans storasyster E for iväg och spelade minigolf i regnet, å vem tror Ni vann..... Jo jaaaaag !!!!


Min son har även hunnit med en fisketur idag som slutade att han plumsade i vattnet med kläderna på, men ingen fisk fick han....
Ja och med dessa ord slutar jag dagens skrivande och tills nästa gång.... Ha dé !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0