Nu är semestern slut...

Ja då börjar man jobba i morgon igen då, men det känns faktiskt ganska skönt ändå. Komma in i rutinerna igen. I 2 dagar har vi nu varit och fiskat, i fredagskväll for vi ner till Grunsele jag min son E, min sambos son K och hans kompis T. Men det fanns inte mycket fisk där Ozzy simmade iallafall, tro det eller ej, han är 2 år och det är första gången jag får honom att simma själv.
T fixar spöet åt E.Här simmar Ozzy wow säger jag bara. Och här simmar han tillbaka duktig vovve

Igår for jag , min sambo hans son K ,våran gemensamma son E , och Ozzy iväg på en fiske tur, vi for mot Tärnaby och parkerade bilen på en grusväg och vandrade in i skogen. Vi gick,gick,gick över myrar och in i dom snårigaste ställen jag varit på. Å för att nämna mygg. Ja har aldrig blivit så mygg överfallen som då. Väl framme där vi skulle fiska K i fiske tagen. E i mygghatt Och detta var fångsten hahaha å detta har vi vandrat genom ris och myrar för i timmar, men hallå.....När man kan ta båten...ja,ja vi fick ju motion....
Nä nu ropar gubben och vill ha min hjälp med nått. Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: J och Dakira

ja det är skönt å simma ju! =)Det är bra träning de!

Hmm... det var nog den minsta fisk jag sett.. jag har fiskedrag som är större än den dära ;o)



Vi måste luncha nån dag



Hade gott!!!



//J och Dakira

2008-07-22 @ 12:58:11
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0