Ömsom sol & ömsom dunder & brak

Ja så har vädret varit några dagar, men mesta dels har vi haft tropisk värme... I söndags for min son & jag till badsjön där var vi i 2 timmar, badade & mös. När vi sedan kom hem på kvällen ser jag att min son fått vattenloppor. Usch vad han kliade.
här tar min son en liten paus i allt badande.

Sedan på Måndag fortsatte värmen att välla över oss så efter jobbet for vi till Boxan. Jag min sambos dotter E hennes kompis C & min son , väl där tonade svarta moln upp i horisonten & svaga muller hördes långt bort men min son badade på med sina polare, vi mötte även min sambos syster M med sin hund Kyra här spanar Kyra in vad barnen hittar på längre bort, vill gärna dit & leka. Här kommer en annan bild på 2 stycken badkrukor (hehehehe)min sambos dotter E & hennes kompis C. Vi fick rappt plocka ihop våra grejor för åskan kom närmare & närmare & blixtrarna lös i fulla drag.  Väl hemma igen gick jag ut för att hämta tvätten & såg då en jätte fin regnbåge, (vet ej om den syns bra )sedan mötte jag även min jobbarkompis S som var här & hälsade på vänner han hade sin hund Bosse med sig, å gud vad snygg han é Bosse, han är så fin, en golden valp underbar .

Tisdagen innebar middag hos svärmor & svärfar, det blev fisk å gud så gött dé va...mumma, svärmor lagar jättegod mat. Efter maten tog min son & spelade en liten trudilutt på deras orgel efter en stund åkte vi till Boxan så min son fick bada så inväntade vi min sambos son E som sprang dit från Stensele.

Vi skulle ha farit till Boxan & badat ikväll med men när vi kom hem öppnade sig himlen & regnet öste ner & åskan gick så det blev inget. Det blev bara en sur son., som ej fick bada. Nu skall ju värmen ge sig här uppe men jag hoppas den återvänder snart. Nä Ni, nu måste jag göra lite nytta oxå, men ha dé gött tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Kia

Hallo i värmen. En blogg igen wow hit kommer jag igen ha det gott vi ses snart. Jag lägger den som favorit din blogg.

Kia

2008-07-31 @ 10:15:42
URL: http://www.kiasguidedog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0