Tillbaka på jobbet...

Ja då har man jobbat i 2 hela dagar. Å faktiskt.... det är ganska skönt att vara tillbaks. Få tjöta med kompisar m.m
här ser ni A väldigt koncentrerad så koncentrerade måste vi vara på vårat jobb........men vi har kul oxå ett jätte gött gäng här har vi E en go och glá tjej och en annan E som é lika go och glá hon mé och denna E är en jäkel på att rita,  ni skall här få se några av hennes alster, titta och njut
 ja jag säger bara dé ... Hon skall få rita av min Ozzy vid nått tillfälle. Med detta säger jag tack och hej för ikväll, nu skall jag stoppa ner min son i säng. By,by Ha dé. !!

Kommentarer
Postat av: J och Dak

2008-07-23 @ 01:25:38
Postat av: J och Dakira

Oh.. AME ha ja inte sett på såå länge=) Hoppas att ni har det bra..jag tänker på er!!



Psst.. jag ser att min blomma lever ännu, vilket är bra ;o)



Kram på er alla!!

2008-07-23 @ 01:26:58
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/
Postat av: R

Det borde göras en skön dokumentär om tjejerna på storuman energi. :)

2008-07-23 @ 03:48:08
URL: http://robinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0