Första mjölktanden borta.....

Ja idag när jag hämtade Edwin från skolan, så var han jätte glad, han har tappat en tand, en tand i underkäken jippie !!!! Så glad var han & stolt. här ligger den, redo för tandfen som eventuellt dyker upp inatt.......har jag hört..

Å så här ser man ut när man har tappat en tand   Ja & imorgon bär det av till tandläkaren, vi skall upp & kolla en av tänderna han slog i för några veckor sedan, den har blivit missfärgad så tandläkaren ville kolla den så den inte ligger & skadar den nya tanden som skall fram. Hoppas, hoppas att det inte é nån fara.

Har varit ute 1 ½ timma & tränat med Ozzy ikväll -8 grader är det, men dé var jätte skönt ute, kändes inte så kallt, å vi vikingar från södra Sverige, Västkusten/Uddevalla behöver inte gömma oss bakom tjaffs som mössa o dyligt (hehehehe)
vi tål lite bistra grader vi.....

Ja du Jenny  nu har jag skrivit lite, fick en liten påpekelse från kollegan idag att jag minsann inte hade skrivit på ett par dagar....

Nä nu skall jag få gubben & Edwin att sluta spela pang,pang så Edwin kommer i säng.

Så till nästa gång

Ha dé gött

Kommentarer
Postat av: Amrén

HMMM.. jag har då lärt mig en vettig sak i livets skola... att all värme strålar ut från huvet!!! Så DÄRFÖR ska man ha mössa! Jag är minsann inte fisförnäm av mig;)



ja, de va på tin att du uppdatera dig lite. Nu väntar vi bara på brorssonens uppdatera?



Hade göttast så ses vi i morrn :)

2008-11-19 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0