Go smörgåstårta.....

Ja det fick vi idag, svärmor hade gjort en JÄTTE god smörgåstårta  m.m.m.m va gött...
L´s underbart goda smörgåstårta

Det har inte blivit så många långpromenader med Ozzy idag, men vi har kört mycket hjärngympa, å jag testade en ny variant när det kommer  besök. Jag platssätter honom å kör en kontakt övning när folket kommer å belönar med godis, det gick strålande. Sedan platslägger jag honom bredvid mig. Efter en stund c:a 10 minuter får han gå runt å nosa. Allt gick jätte bra. Känns gött nu att vi har hittat en form att spinna vidare på.....

Annars har jag inte så mycket att skriva men här kommer lite vinterbilder.





Jag kan bara meddela att det har börjat snöa här nu igen, å dom varnar för kraftig snöstorm i natt... Så man vet ju vad man måste göra imorgon innan man åker till jobbet....Skotta....

Ha dé gött......

Kommentarer
Postat av: Bästa Amrén

ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti 100:de år. Javisst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti 100:de ååååååår!



GRATTIS på dig!! :)



Synes i morrn

2008-11-23 @ 15:55:48
Postat av: Madde och Molly

GRATTIS GRATTIS!:)

2008-11-23 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0