Härligt vinterväder.....

Ja Ni läste rätt, jag skrev ett härligt vinterväder för det har dé varit idag, sol, klarblåhimmel, -10 grader kallt....
Från baksidan vårat hus...

Vi har ju även varit på hockey, gubben spelade det blev tyvärr förlust idag men det är bara att ta nya tag....

Ned släpp.....
Gubben närmast kameran, med nr: 18 på ryggen.....

Ikväll tog jag Ozzy på 1 ½ timmes träning igen, så idag har vi tränat sammanlaggt 3 timmar, så nu är han trött.....
Han har lite jobbigt om sina tassar nu när det är kallt & snöigt, skall sätta mig & klippa rent från hår under tassarna så det blir bättre för honom....

Nä nu skall jag gå & poppa popcorn så skall vi mys pysa lite grann.....

Ha dé gött ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0