Nu är det helg & kallt.....

Ja fy nu är det kallt, vaknade i morse kl: 09.00 & mätaren stog då på -15 grader.....burrr, ja å dé é fortfarande -12 grader så dé é inget roligt att va ute idag. Men har man hund har man inget val....

Igår Fredag när jag kom hem så var det tänkt att gubben skulle ha middagen klar.. men icke sa nicke så jag blev lite syrak . Men vad överaskad jag blev när jag klev in i köket. Gubben hade varit & köpt en ny spis wow en sånn gubbe jag har, vad glad jag blev......

På kvällen bar det iväg till hockeyladan för match SIK  - Vilhelmina    det slutade 4-7 men SIK spelade bra speciellt i 3:dje perioden men dom hade otur...ja ja bara att ta nya tag..
Edwin & Kompisen Gustav kikar på uppvärmningen.....

Idag har det som saggt varit en slappar dag, å det behövs det mé. I eftermiddag skall vi till farmor & farfar på middag mmmmmm va gött. Dé blir fisk... Å hon gör såååå god mat....

Nä nu skall jag kolla så Edwin tar hand om sin kompis Love som är här....

Så ha dé gött i kylan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0