Nu är vintern här på riktigt.....

Ja man vaknar denna Lördags morgon & tittar ut....vad ser man??? Jo...det har snöat i natt mé....så efter gröt frukosten så tar gubben & Edwin på sig kläderna å börjar skotta, för det har kommit en hel del
ja nästa gång är det min tur.

Själv tog jag Ozzy på ett träningspass å gissa om han tycker det är kul med snö här kommer lite bilder
Kom nu matte nu tar vi en tur.....
Å hej å hopp vad kul dé är........
Nu kutar vi...kom igen......
Tvärstopp här luktar dé mumma........
Här é jag.....
Matte vart har du laggt godsakerna....jag söker, jag söker.....
Puh......vilo paus....

Nu bär det av in i duschen...sedan senare idag så blir det hockey. Å ikväll en tur till.......


Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0