Skottningen slapp jag...

Den hade gubben tagit hand om , puh vad skönt men när jag kom hem & hade ätit middag tog jag Ozzy på ett träningspass på 1 ½ timma, å idag var han kanon duktig. Både i hundmöten & passivitet utanför Ica...Underbart.
Här har matte laggt ut nått i snön som jag skall hitta.....åååå spännande...
Kommer det nån ????Närå jag går till min matte i stället. Hon är bäst.....

Idag hade vi fin besök på jobbet snyggingen Dakira va där, hon är så go denna underbart fina dam .....

Igår Torsdag hade Edwin kompisen S på besök, dom spelade pang,pang spel & var ute en sväng å hoppade i snön


Imorgon blir det hockey, gubben spelar match imorgon så då sparkar vi dit jag & Edwin. Ska bli kul....

Nä nu skall jag lägga mig på soffan å slappa en sväng. Det är ju  Fredag .

Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: Amrén

Jå men det är ju klart att hon är underbar.. man blir som de man umgås med..hon kan ju inte bli annat än underbar ;) Jag menar...JAG är ju underbar:) Haha



Ha en kanon fredag så skicka jag dig en grattis hälsning på Söndag när du blir TANT:) Haha

2008-11-21 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0