Träning, Träning & Träning.....

Ja nu kör vi hårt jag & Ozzy, först en långpromenad, sedan sökövningar. Häärligt för nu funkar det mesta i utomhus miljö. Satte oss utanför Ica, tog c:a 1 minut tills han lade sig ner å han var tyst. Inget pipande.

Hundmötet gick jättebra idag,  bara att fortsätta i samma bana, ja just dé bana, dé var isbana på vägen ikväll när vi gick ut. Där kan man snacka bambi på hal is. Så imorgon kväll kommer broddarna på. Skornas vinterdäck.......

När vi kommer hem efter våra övningar så blir det lite kamp, Ozzy kommer med sin kamptross å jag skall dra å han tycker dé é sååååå roligt. Man ser att det lyser i ögonen på honom.

Ja dé va ju inte lätt att ta kort samtidigt som man drog i  trossen....


Imorgon är det födelsedag för min broders son R hoppas du får en bra dag. Kram på dig !!

(Jag hör allt av mig imorron mé)

Nä nu skall jag slappa i soffan & sedan kolla på House....

Ha dé gött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0