En dag i Lycksele....

Ja idag så åkte vi då till Lycksele för att titta på när storebror K spelade hockey match, han spelar ju som saggt  i
LSK . När vi kom dit var dom ute på is & tränade lite båda lagen (dom spelade mot Teg)
lite hockey bilder blir det ju idag som Ni säkert förstår. Nu bänkar vi oss högst upp i hallen för att se bra
Men var är storebror, jag ser honom inte........
Åhh där är han,  kämpar om pucken
Lite på puckling var det oxå. Nr 14 é storebror i gröna laget.
Å här åker han....i full färd att skjuta pucken
Men var é alla lagkompisar ?????
Nä nu sticker jag mot mål....

Tyvärr slutade matchen 4-2 till Teg, men Lycksele var bästa laget,  pucken gick bara inte deras väg denna gången. Men skam den som ger sig. Nästa gång rasslar dé i motståndar målet.

Fick sms av Mike, min storebros dotter. Hon har varit iväg & hämtat sin lilla valp Valle  Å han é ju jätte sööööt
På denna bilden har han sovit en natt i sitt nya hem. Kolla bara, man smälter ju...

Själv jobbade jag med Ozzy på förmiddagen lite godis sök & det gick jätte bra söker,söker & söker. Sedan gick vi upp till Ica & körde lite , stanna sitt kvar träning i störning & även det funkade jätte bra

Vi kom hem från Lycksele vid 18.15 & nu sitter jag här efter en promenad med Ozzy, grannen har passat honom under dagen.

Å nu skall jag bara slappa. Men det roligaste av allt var att farmor följde med oss idag & kollade på hockey, jätte kul. Hoppas det blir fler gånger. Ja just det innan vi åkte hem åt vi värdens godaste pizza, & värdens godaste pizza sallad, mmmmm gött,göttigöttgött

Nä nu får det räcka

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0