Halloween fest....

Ja nu kom vi hem från Edwin´s första partaj, Halloween fest  på Rörbroskolan, å gud vad kul dom har haft.  Massor av barn var det där & som tur var så var J´s mamma åxå där så jag hade nån att prata med hela tiden , för det gick ju inte som jag hade planerat. Jag trodde att Edwin skulle bli trött runt 20.00 tiden komma å vilja åka hem, näru se den gick inte han skulle vara kvar tills det slutade.
Spöket Edwin, ja han var det tills vi kom fram sedan ville han inte vara utklädd längre......
Kompisen  M
Här dansas det för fullt...
Mera dans....
Å här stuffar Edwin på ....

Nu har han stuffat in i säng & somnade på stuts....

Imorgon är det skotersdag på Yngvesson´s  så då blir det att åka dit & kolla runt en sväng. Sedan blir det nog om jag känner Edwin rätt en tur till badhuset.

Nä nu känner jag mig ganska mör själv , så nu skall jag hoppa i bingen....

Så till nästa gång....

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0