Hockeymålvakt....

Ja idag så var dé då Edwin´s tur att vara hockeymålvakt , jo då det finns en liten pöjk bakom dessa skydden En sånn tuffing, ut mé dig nu & visa dom........
Åsså skall man resa sig upp sen åxo.....
Å upp han kom....

Annars har dé inte hänt så mycket mera denna helgen. Tränat Ozzy en sväng. I veckan skall det bli hela kvällarna för gubben har bestämt sig, han slutar med hockeyn, tråkigt, men känner han så , då måste han göra så.

Å då får ju jag extra mycket tid att träna Ozzy...

I Lördags när vi körde en lättare sökträning på baksidan så fick vi ett störnings moment som jag ej rådde på. Larmet gick så han sprang i väg till den plats han alltid ställer sig när larmet går, åsså ylade han gick inte att få nån kontakt med honom, närå det var bara att vänta till larmet tystnade, då gick allt bra igen....

Nä nu skall Edwin få lite kvällsfika, macka & O´boy, en dusch å sen hopp i säng....

Så tills nästa gång...

Ha dé gött.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du, det är inte alla som får tjusiga smeknamn på jobbet... Han va gammal och flirtig.. NICE!

2008-10-27 @ 15:01:02
Postat av: MalinB

Hejhopp! Fin blogg du har, skoj för din familj nere i söder att få bli uppdaterad! Höll andan när jag klev in här först, var rädd att du skulle visa upp mina "skridskoskills" som du "hotade" med =0)



Kram

/Malin

2008-10-27 @ 21:35:55
Postat av: Anonym

Det kommer det kommer

2008-10-28 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0