Regn, regn, regn....

Söndag morgon, började med att vi steg upp 09.00 (underbart) gjorde sedan pannkaka till brunsch (en blandning av frukost & lunch) sedan tog jag & E en långpromenad med Ozzy då vi även körde lite träning, med E som störning & det funkar bra. Ozzy fick även bära sin nya klövjeväska. Där jag har 2 stycken cola flaskor fyllda med vatten, en på var sida.
Måste ha lite koll på vart E tog vägen, men jag stannar hos matte.
Jag är ju här säger E.
Solen sken & det var jätte gött väder när vi började gå, men när vi hade varit inne på Ica & handlat & började gå hemmåt igen, då började dé ös regna så vi var gött blöta alla tre när vi nådde hemmet .

I dag så är det hockey träning för E, mellan 17.15-19.15 så nu gäller vila. Sedan vid 15.00 börjar vi med middagen, gubben åker till jobbet 15.30 han jobbar natt. Just nu är han i Gunnarn & spelar golf.......

Nä nu skall jag slänga mig på soffan med en clementin & bara slappa.

Ha dé gött ....

Kommentarer
Postat av: Kia

Va fin Ozzy blev i sin klövjeväska

2008-10-13 @ 21:26:40
URL: http://www.kiasguidedog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0