Snabb inlägg....

Sitter & skrollar mig upp & ner på sidorna på internet finns inget att kolla på. Jo var inne en sväng på Bohusläningen 
dit jag tycker om att gå eftersom jag kommer från Sveriges framsida Uddevalla .

Nu för 5 minuter sedan råkade jag titta ut & vad såg jag, jo det dalar små söta vita flingor från ovan till  Jenny´s
förtjusning, jo jag vet hon är lite småtokig.

Idag när jag var hemma på lunch & var ute med Ozzy så for han ner till vattnet på våran baksida, dit brukar han springa & det är helt ok, men jag tyckte det tog lite tid för han denna gången att komma tillbaka. När han tillslut kom upp igen, så såg jag att han hade nått i munnen, ett ben av nått djur... Å när jag skulle ta ifrån honom detta så bet han ihop käkarna så hårt, så hårt, ville inte släppa. Men tillslut fick jag loss det.  Sen blev det lite godis sök för honom. Skall köra lite mer i kväll när arbetsdagen är över.

Nä nu skall jag göra lite nytta  oxå.....

Ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0