En sötnos på sms....

Ja jag fick en riktigt go sötnos via sms igår. Min brorsdotter M skickade detta till mig på sin nyfunna vän Valle & titta här en sån going
Valle en riktig snygging

Veckan har annars lunkat på i vanliga gängor, jag har även fått ett sms från min mellersta storebror G, ja det var ju inte riktigt så sött som M´s sms men ändå

Ja tänk om den stackar´n visste där han ligger ,att snart skall han in i ett hett bad & bli röd.

I går tog jag tag i att kamma & borsta Ozzy, vilket går jätte bra han tjurar i början men sen lägger han sig ner och njuter
här ligger han avslappnad & bara myser när mamma borstar
Jaha rörde du på dig nu .... är du färdig...redan....
Å vad fin jag blev & mycket päls försvann, se här.......
Ja det var denna kvällens skörd, att betänka är att i Tisdags blev det lika mycket.

Som min ärade vän  J på jobbet skrev till mig- ja det är nästan så att du kan få ihop till en Ozzy... Ja så mycket hår lossar det nu när jag kammar & borstar honom.

Å i morgon är det dax igen Kia kommer, underbart vad vi har längtat jag & Ozzy , en heldag från 09.00-16.00 , det skall bli spännande & se vad hon har hittat på nu.


Hösten är som jag tidigare har saggt, solrosen har nu gjort sitt hon står där ännu men hänger med huvudet men E har varit & är fortfarande väldigt stolt. Han skall förresten vara med faster M i morgon när vi är på kurs. Jätte kul.

Så nu skall jag gå & packa E´s väska för imorgon & fixa med lite godis & smått & gott till mig & Ozzy.

Så tills nästa gång ....Ha dé....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0