Han kom, han sågs....

Men han vinkade inte ens till barnen, det var en miss tycker jag...hm. Men dagen började iallafall med att vi gick upp & käkade frukost, regnet öste ner ute, fy, hoppas det slutar innan vi skall iväg. Väntan blev lång tyckte E  men han höll humöret uppe. Men sen var det dax att åka, å regnet bara strilade ner, men strunt samma sa vi, hur ofta är Kungen här.... väl framme så var flaggorna i topp, staketen uppsatta där vi fick stå. sen dök fröknarna upp med mera barn och som saggt regnet fortsatte strila, E hade lånat pappas paraply men det var kallt oxå, det känns som om snön är nära nu. Pressen var oxå redo & laddade Så äntligen kom röda mattan fram, nu kommer han .....wowhär kliver han ur bilen, & nästan små springer fram på den röda mattan utan att ens vinka åt barnen, hm... fram till ingången där han hälsade glatt på ?...... Ja snabbt var det över men E var nöjd ändå, han hade fått se Kungen....

E tog bussen med dom andra barnen & fröknarna till förskolan, jag mötte upp dom där & fortsatte sedan till jobbet.  Ja vi får väl hoppas att nästa gång han kommer hit, så vinkar han lite iallafall.

Nä nu skall jag pula på lite, så tills nästa gång. Ha dé

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha!!!



Ja nog är jag lite förvirrad alltid! Jag känner mig som en yr ölburk! =)

2008-09-04 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0