Nu har det hänt.....

Ja solrosen kommer så smått
I Måndags såg den ut så här E´s solros
I Onsdags började man se rosens vilja att slå ut
& I Fredags så slog den ut & nu är den så fiiin & E är så stolt över sin solros.

Helgen har varit hektisk, igår Lördag var vi på badhuset i 2 timmar, där träffade E kompisen M dotter till gubbens kusin T. & hon följde med oss hem efter badet. Väl hemma käkade vi hamburgare sedan bar det iväg ner till farmor som fyllde år. Sedan blev det bio,  Wally-robot. E & M tyckte den var bra.

Idag har vi börjat dagen med att baka kanelbullar som blev jätte goda mumma.....

Jag vill oxå hylla min far som idag fyller 86 år ! 

GRATTIS PAPPA !!!!!!    

JAG ÄLSKAR DIG !!!!!

I eftermiddag börjar skridskoåkningen igen, så nu skall vi prova skridskor idag & hockeyutrustningen så vi ser att allt passar.

Nä nu skall jag gå & plocka fram alla hockey grejorna... så till nästa gång . Ha dé.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0