GLAD PÅSK !!!!

Ja så var dé påsk igen & man har nu ledigt i 4 hela underbara dagar !!! Bara vädret blir bättre just nu vräker snön ner så dé blir till att ut & skotta senare i eftermiddag...

Igår var dé kalas hos gubben´s moster Lotten , hennes make Stefan fyllde 70 år.  Två underbara människor där man alltid känner sig välkommen. Många Grattis från oss Stefan !!!

Ja vi har ju stött på några påskkärringar, & en påskclown....

Ja lill påskkillen ville inte riktigt va mé på bild, han ville iväg på kvasten direkt till blåkulla.....

Japp där sticker han, tar sats mot kvasten å iväg for han.......

Maja påskkärring satt iallafall still en stund, innan även hon for iväg på sin kvast.....

Annars har allt gått i vanlig lunk, jobb, hem, middag i säng å så börjar det om var dag....Så dé é verkligen skönt mé lite ledigt.

Ozzy har jag tränat lite lätt på hemmaplan ...

Dé har funkat bra med träningen, han får lite tuppjuck å inte lyssnar ibland men det går framåt...

Fick sms av min brorsdotter Michaela på hennes lille Valle, som ser ut att blivit mattes lille bebbe, men fin é han. Skall bli kul att få träffa honom i sommar. Å alla andra som jag saknar så otroligt mycket....
Ja vintern vill inte ge med sig här uppe i norr, det fortsätter som saggt att vräka ner snö, klicka på denna länk så får Ni se Storuman idag,  Storuman   , fy nu är man bra trött på all snö.....

Nä nu skall jag greja lite å sedan åka iväg & sortera skräp...

Så GLAD PÅSK på ER alla,  önskar vi ....

Ha dé gött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0