Så kom hon fram....

En stund under dagen ialafall. - Vem ? Jo SOLEN som vi inte sett på hur länge som helst. Jag & Edwin slängde på oss kläderna å satte oss på baksidan & solade. Ja iallafall jag, Edwin & Ozzy passade på att busa i snöhögarna vi har där bak...

 Kom an då !! Ska vi leka i snön ?

 

Yes matte jag kommer.....

 Å vad låter ??? En skogsmus i snön ?? eller ???

Kom då Ozzy .....

Medan jag satt med min nos rakt upp mot solen kom ett sms från en av mina bröder på Västkusten....

 Å så här ser dé ut där. Idag hade dom + 20 grader & inte en gnutta snö.....

Nä nu skall jag gå & kolla till Edwin, han somnade på soffan vid 15.00 tiden & sov till 17.30, åt lite klagade på att han har ont i örat, gick in å la sig igen vid 18.30. Ja, ja vi får väl se vad det blir av detta....

Så....

Ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0