Skotertävling .....

Ja det var kallt idag på skotertävlingen, vi var där jag & Edwin från klockan 15.30 å kom hem nu kl: 21.00 å vad han frös min lille kille.

Skotertävlingen inleddes men en tyst minut för Evelina Fredriksson som så tragisk lämnade oss i våras

 

När jag å Edwin kom var vi ganska ensamma , det skulle plockas fram, drickor, korv hamburgare m.m '

Å snön den vräkte ner, - 15 grader



Edwin pulsade runt lite i den ljupa snön medans jag hjälpte till att fixa runt bord å grill....



Mera folk kom till undsättning för att hjälpa till. Storasyster Elin å hennes goa kompisar kom å det var helt underbart att ha dom där....

Sedan sörrni så small å brakade det.....



Åsså kördes det skotertävling, å undan gick dé......



Men det var så kallt idag så mina tummar frös till is medans jag filmade......Huvva ...

Men nu är vi inne i värmen igen, men jag har fått så jäkulst ont i ryggen, vet inte vad jag gjort..Kan knappt resa mig från stolen...Ajajajaja...

Nä nu skall jag ut med Ozzy, släpa in en säck med pellets å sedan i säng såååå.....

Ha dé gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0