Underbart promenad väder...

Ja nu har vi tagit en långpromenad, det var gör gött trots att solen ej var framme. Lite små rått med snöflingor som dinglade ner sakta men säkert.

Edwin tog med sig sin spark å gjorde diverse konster med denna under färden




Promenaden fortsatte med Edwin sök å godis sök. Ozzy älskar när han får söka ...Synd bara att man inte har den tiden som han behöver. Men jag skall försöka fixa det på nått sätt å plocka fram tiden, han är en underbar hund, snabblärd & genom snäll...

Så här kan det se ut när han söker ..




När vi väl var hemma igen satte jag igång med att slänga in skinkan i ugnen



 Sedan var det dax att rulla & steka köttbullar. Jag har även hunnit dammsuga & skura golv. Edwin han for iväg till hockeyladan med Gustav..

Gubben é i Umeå å kollar hockey..Tänk vad allt går mycket snabbare när man får vara själv hemma en stund...

Nä nu skall jag på med potäterna, det blir köttbullar & gräddsås idag...

Så Ni får

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0