Burrrrr......

Ja dagen började med att vi gick ut & skottade. Edwin stannade inne för dé var så kallt -18 grader å snålblåst. Ozzy var med mig, men hörni dé va inte skönt. Men nu är dé gjort för denna gången, hm dé snöar igen nu ute....
Jag tycker vi har fått så dé räcker kolla här.
Nu täcks snart förnstren ....
Taket behöver skottas, dé blir gubbens jobb. Jag går ej dit upp....
Baksidan


Igår kväll kollade jag, gubben & Edwin på en film " Mumien" Drakkejsarens Grav...den var helt ok, annars é inte jag så mycket för att kolla på film.
Edwin & Pappa är helt inne i filmen....
hm... filmen ....

Ja ja. Efter jag å Ozzy hade varit ute 1 timma ungefär å skottat gick vi in & började med Ozzy´s favorit syssla. Dusch  !!
Nja.. gillar de gör han ju inte....
Efter duschen blir det hårblåsen med borstning , klo klippning å klippning av hår runt & under tassarna å sist men inte minst tar vi tandborstningen....
hahaha här försöker vi se elaka ut.....Gäspar just när  matte knäpper kortet....
Ta profil bild , jag gör mig bäst då !!

Ja Gubben vann ju igår igen, jag hittade en bild på VK som jag lägger in här Ni kan ju åxå klicka på denna länk Burkarcupen å kolla mera
VK´s Foto: Tom Juslin. Gubben har ju nummer 12 , står längst till höger i bild......

Nä nu é dé bra

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0