Jag vill börja med att....

Säga Grattis till en underbar liten tjej som igår blev 1 år  Dakira...HURRA HURRA HURRA !!!

Idag har dé ju snöat igen, puh!!! Men skottningen slapp jag undan. Edwin skulle på skidkul så gubben tog skottningen & Ozzy.
Nu skidar jag iväg.....

Har även kört några träningspass med Ozzy nu varje kväll. I Söndags blev det 2 pass. 1 på dagen & ett senare på kvällen, då var dé så kallt att till å mé jag drog på mig en mössa.......

Nä nu kommer lite bilder jag har tagit under veckan som gått....
En trött Ozzy efter träningspass 1 på Söndagen
Jippiiiiie...Lunch race.......
Ååå vem kommer nu...
Här é jag....

Nä nu har Edwin duschat så nu är dé min tur, sedan blir det bingen å slö titta på tv. Gubben grejar mé skotern, han kör tävling i Vilhelmina på Lördag......

Nä så nu få Ni ....

Ha dé gött......

Kommentarer
Postat av: Inger

Kors i taket: Marita har tagit på sig mössa. ;-D Nu ska jag inhandla en trisslott. Kan berätta att jag aldrig sett Marita med mössa....

2009-02-08 @ 19:55:28
Postat av: Marita

Ja du inger, där ser du. Man kan lära gamla hundar sitta.......

2009-02-10 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0