En tur till Emaus...

Ja det blev dé idag. Igår regnade det så vi åkte in till pappa & satt hos honom en stund...

 Min söta lilla far.

När vi hade varit där en stund åkte vi upp till min mammas minneslund, å satt tysta en stund...





Efter en stund så blev Edwin lite i bus tagen...





I går kväll fick vi fint besök av min goda vän Anki å det var gött att sitta  å tjöta goa minnen...

Imorse vaknade vi med att himmlen såg ut så här..

 Så  då bestämnde vi oss för att åka upp till...

 För att kolla in alla djuren. Å den första , men trots allt inte den största var grisen...

 Men han é söt...

Aj aj stånga mig inte nu.....

 Just varit å tjuvat i väskan på bordet.....

 Kanin klappning...

 Knåda knåda

 En rädd höna....

 Gungar ägg



 Jag kom jag sågs jag segrade, mot nya mål... Jodå nu ser himmledn ut så här...

 Så efter vi har ätit middag blir det ett dopp i dé blå.....

Nä nu skall  jag gå å laga kycklingklubbor , ris & currysås.



Så Ni får ha dé göttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0