Snart händer dé !!!!

Ja nu är det inte många dagar kvar. Semestern hägrar & våran resa. Min & Edwin´s  resa ner till Uddevalla . 7 dagar kvar. Tyckte inte det var längesedan jag skrev 30 dagar. Huj å hå vad tiden går ....

Fick ett samtal utav en av mina  bröder , Tony som meddelade att jag fick bo i deras hus & även låna bilen under semestern, dom skall ta en semester tripp till Tyskland . Å gud vad härligt !!!

Å dé skall bli så kul att träffa alla mina syskonbarn & syskon. Men det bästa av allt är att få träffa pappa. Pappa som jag saknar varje dag så oerhört mycket.

  Uddevalla bron..

  Torget i Uddevalla ....

Strandpromenaden....

7 dagar kvar, 7 dagar kvar.....

Nä nu skall jag jobba igen så ...

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0