En sånn Lördag....

Dagen började med att jag & Ozzy tog en promenad på Uman, å ett sånt  underbart väder.

Klarblå himmel ...

Senare på dagen tog jag även med mig Edwin så han oxå kom ut på en promenad. Så jag, Ozzy & Edwin gick över Uman & runt så vi kom fram till badsjön. Fortsatte sedan bort till Yngvesson´s Maskin där vi hälsade på gubben en stund...

Måste kolla ....

Nu kommer jag matte.....

Se på mig ...

Vem kommer fram snabbast ???


Jihaaa ....

Hej svejs.....

Åååå mamma jag é trött i benen.....

Å nu har vi varit inne en stund & dé har mulnat på & börjat snöa, typiskt....

Gubben é å hjälper Mr skoter & skruva, & Edwin har kompisen Axel på besök. Just nu spelar dom Kung Fu panda å dé går vilt till.

Själv skall jag gå å göra lite nytta nu. Skall börja med middagen, så......


Ha dé gött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0