En Prinsessa på bal....

Ja så fin var hon ikväll (hon är visserligen alltid fin) men ikväll var dé nått extra. Vem ? Jo Elin så klart..

 Vi mötte upp Elin innan hon for iväg till sina kompisar. Titta bara på henne vad fin hon är...

 Elin med kompis...

 Ja med 25 meter tyg i klänningen så måste man hålla koll när man kliver upp för kanten..

Innan vi åkte upp till Hotellet dit dom skulle komma så vandrade vi runt lite, tog en fika på ett ställe, gick sedan till en sportraffär där gubben köpte sig en ny keps....

Sedan gick vi upp mot hotellet där vi tog oss en plats bland alla andra folk som hade kommit, & dé var en hel del....



Faster Monika åkte med oss till Vilhelmina, men där mötte vi även upp farmor & farfar

 En sprudlande glad faster Monika, ryggtavlan på farmor, å gubben. Farfar var på ett annat ställe & stog redo med kameran så jag kommer att få lite mera jättefina kort som jag kommer att lägga in. Det var svårt att ta kort med bara en mobilkamera....

 Edwin i väntan på storasyster.... Å nu så kommer hon....

 Allt gick så fort men jag vet att farfar fått jätte fina bilder. Så dé kommer mera senare...

 
Å om Ni klickar upp bilden så kanske Ni kan se Elin ståendes med ett glas " socker dricka " i handen....

Nä jag hoppas hon har dé skoj ikväll.

Nu kom dom bilderna på V.K  

 Å på bilden sysns ju både Edwin & farmor.... Å så fina dom var





Imorgon laddas det upp för sista skotertävlingen i BURKARCUPEN Vol.2  : Gräsdragrace - Åmsele
Vi åker härifrån runt 07.30 på morgonen för att vara borta hela dagen....Hoppas dé går bra bara !!!

Nä nu skall jag packa inför imorgon så Ni får

Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: J

Hur gick de för gubben din idag på skotern? Hoppas att han är hel iaf!



Tjusigt med klänning :)

2009-05-30 @ 18:22:08
URL: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0