Sommaren kom & ....

 For.....Men dagen började bra iallafall idag. Med höga tempraturer å en klarblå himmel...



Det har slappats en hel del idag, men åxå tänkts mycket på den ohyggligt grymma trafikolyckan som hände natten till Lördagen, där en av Elins närmaste vänner förolyckades. Det är svårt att greppa en sån här sak, man förstår inte riktigt. En sån otroligt underbar människa ..Tankarna går hela tiden till familjen, släkt & vänner...

Har även piffat upp verandan å satt små gubbar på räcket som jag handlat på Sparköp....



Edwin var på kalas idag hos en klasskompis å medans han var där åkte gubben, jag , Elin & Kim på Hotell Toppen  å käkade plankstek, med blåbärsglass till efterrätt...Åååå vad mätt jag blev. Skall aldrig äta mer...Men gör gött va dé....

Sen var dé bara att åka hem, gubben for på jobbet. Å jag å Edwin skall in i duschen om en stund å sen isäng. Skola/jobb imorgon....

 Ja denna härliga bild på havet fick jag idag via sms av min storebror Garry . Åååå nu längtar jag allt hem....

Nu ser jag åxå på himmlen att det är lite annat väder på gång, molnen hopar sig å graderna dalar....



Så med detta säger jag tack för idag ....

 Voff, voff

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0