Ännu en härlig fiskedag !!!

Ja dagen började med , dimma,dimma,dimma,. Men vid kvart i 12 så visade solen att hon ville komma fram. Klockan 12 gick vi ner jag & Edwin för att få fångat några fiskar...




Det gick dåligt med fångsten men dé var gött att va ute hela dagen, vi satt kvar till 15.30, då vi vandrade hem för att laga lite mat...

 Det blev trots allt en underbart fin dag....

 Edwin kämpar på....

 Å mamma gillar hellre att sola.......

Efter maten tänkte jag att jag skulle skotta av det sista på taket, å även ta taket över våran veranda...Hmhm jo det gick så där...Satte mig på plåttaket för att ta i med snöstyran å få ner snön, vrider handleden mot plåttaket å skär upp ett sår på handleden....Jo Ni har ni hört nått så klantigt...

 Så dé var bara att köra upp till sjukan, där dom sydde 2 stygn, UTAN bedövning...Huvva...


Ja ja så nu har man sytt för första gången i sitt liv, (förrutom när Edwin föddes)...

Nä nu vill gubben ha sin dator, så Ni får...

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0