Storfiskarna.... NOT !!

Ja fisket lägger jag från & med nu på hyllan...Efter 2 dagar sammanlaggt 8 timmar å inte ett enda napp, ger jag nu upp...

Det bästa med att sitta på en stol å pimpla är att man solar ju samtidigt....Så nu är man lite småröd om kinderna å näsan...


 Här är vi taggade klockan 09.30 i morse......

Efter fisketuren, så gick vi upp till oss, för att hamna i en solstol eller rättare saggt. Jag hamnade i en solstol för fortsatt solning.

Edwin passade på att busa med Ozzy...





Åååå vad gött dé va å ligga å gazza i solen, men jag kan ju säga så här, att....Nu ikväll så ser man ut som en kräfta, som vanligt, man lär sig aldrig...



Å nu sitter man å slappar framför tv´n , kollar på SAIK-HV71 ställningen just nu är 1-0 till SAIK !!! Å Gubbe é nöjd....

Nä nu får Ni....

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0