Sista veckan på....

Semestern....!!! Ja den har kantats av både regn & åskväder...Edwin har hållt på med både sin diablo & sin stutsmatta...

Själv har jag bara slappat, ja lite nytta har jag gjort, packat lite lådor åt Elin, ja sedan har jag inte gjort så mycket mer över dé vanliga....



Idag har vi gjort mest ingenting, ja Edwin har varit jätte duktig. Han har tvättat sin cykel ihop med grannkillarna Axel & Olle.. Medans mamma bökade bort från middags bordet.....




Å efter han tvättat sin cykel ren å fin så kom han på...Ahhhhh !! Jag kan ju tjäna pengar...Om jag tvättar pappas gammbil...

Så då satte Edwin igång med å tvätta gubbens gammbil, å förhandling om lön kommer att ske så fort gubben tar sig hem från golfbanan



Ja nu kom Edwin in för att sätta sig redo vid förhandlingsbordet....Vi får väl se hur dé går...

Ha dé gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0