Strålande sol = Storuman Dagarna !!!!

I helgen är dé Storuman Dagarna , från Fredag till Söndag. Edwin tog sin in till byn Fredag från kl: 10.00 å kom hem vid 5 på eftermiddagen....



solen har som sagt gassat från en molnfri himmel, å graderna har legat runt 26 grader, riktig sommarvärme...

I dag Lördag har vi från mitt jobb Storuman Energi varit ute & presenterat oss. Sveriges bästa El leverantör....

Många folk kom förbi & pratade el i värmen, som tur var så kom det endel goa fläkt byar å några välbövliga droppar uppifrån...



Vi stog ute fram till 16,30 & underdagen hände många roliga grejer på Storuman Dagarna, & imorgon Söndag finns vi på plats igen....

Just nu sitter jag här i stolen framför tv´n å bara slappar å vilar mina onda fötter.....Å hade vi haft saltvatten här uppe skulle jag ha slängt mig i plurret....

Nä nu skall jag gå å fixa nån mat






Så ha dé gött i värmen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0