Trodde aldrig jag skulle....

Säga detta, men va skönt att dé regnar. Dé é ljummet ute med lätt regn...Jag, Edwin & Ozzy tog oss en tur, först till Grunsele för Edwin ville fiska...Han hoppades på jätte gäddan, cirka 5 kilo.....



Ozzy & jag roade oss på egen hand, han hittade massor av grejer att slita å dra i. Ozzy har oxå blivit betydligt bättre med vatten, förr om åren har han vägrat gå i, men nu så.....


Det var inget bra fiske i Grunsele så vi åkte till Boxan för att kolla läget.




Här blåste det lite kallare å fisken lös med sin frånvaro....



 Ozzy passar på att käka lite gräs, dé gillar han.....

Å nu tittar solen fram igen, imorgon hoppas jag på kanonväder för då é dé dax för Swampsoccer  å då måste man ju dit å kolla....

Nä nu skall det skalas potäter....

Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0