Badbesök & premiär åk i backen.....

Ja det har dom senaste dagarna bestått av. I Lördags var vi på badhuset där Edwin var så gott som ensammen i bassängen, förrutom en liten tjej & hennes farmor....



Mycket plaskande blev dé..Men kul hade han min lille goding ....




Sedan på Söndagen var dé ju dax för avslutning på Tre kronors hockey skola men tyvärr vart desa filmer förstörda på nått sätt...Men men Kul var dé...Storebror Kim var med å spelade med föräldrarna, han var stand´in för mig...

Igår var vi på premiär åk i slalombacken. Edwin har fått låna skidor av Kim med tillhörande pjäxor & ville åka till backen å testa så här kommer han...




Swisch vad dé går......




Ja ni inte är det mammas gener dé här ...heller !!!!




För att vara första gången tyckte jag att han klarade sig galant. Nu skall jag bara få tag i någon som kan hjälpa honom med liften & ta sig ner själv i den större backen....Huvva...

Nä nu åter till arbetet...Så Ni får ha dé gött....

Ja just dé ..Här vräker snön ner så man é inte arbetslös när man kommer hem heller...Då kavlar man upp ärmarna å tar tag i snöstyrarn...

Ha dé.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0