En Lördag på badhuset....

Jo igår blev dé en tur till badhuset, backen var stängd i helgen till Edwins förtret..Men tillslut kom vi på att vi kan ju åka till badhuset för att hitta på nått....

Det har stormat en heldel i helgen så det har inte gjort så mycket att backen varit stängd (min åsikt)....





Nått annat rolig som har hänt är att Lotta har laggt ägg. Ett i Torsdags började dé med å nu finns där 3 stycken små fina ägg, har tagit ett kort på dom men det blev lite mörkt...

 Å Lotta blev ganska sur på mig när jag skulle ta kortet, hon gillade inte att jag rörde hennes bo, nä nu är dé dax för duschen å sen hopp i säng...

Så Ni får ...

Ha dé gött....

Kommentarer
Postat av: Michaela

Badar aldrig du faster? ;)

2010-04-06 @ 21:32:27
URL: http://yuccapalm.blogg.se/
Postat av: Faster

Nej du inte i klor. Endast saltvatten !!!!

2010-04-07 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0