Ner för backen & upp i liften......

Ja äntligen fick Edwin den hjälp han behövde för att lära sig liften & backen. Vi åkte upp igår till backen för att kolla om det fanns någon där som kunde hjälpa honom....

Efter att vi stått där en stund dök en ängel upp...Curre heter ängeln som gjorde min son till den gladaste killen på denna jord....Tänk att det finns sånna  snälla människor ....

Så nu åker Edwin både i liften & ner för backen som aldrig förr...Än en gång...Jätte tack Curre !!!!!

Du är guld värd....

Jag har fått en låt på hjärnan, spelar den hela tiden i bilen. På högsta volym .......



Jag & Edwin diggar för fullt när vi raggar hem från skolan....

Nä nu skall jag jobba lite

Ha dé gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0