Underbart !!!! Sånna kanon killar & tjejer....

Söndag den 2010-02-28 var det hockey drabbning i Lycksele . Första matchen var mot Åsele vann Storuman 3-2 där Edwin slog in 3 mål.

Sedan var det dax att anta Vilhelmina där Storuman vann med 5-0 & även där var Edwin framme å slog in 3 mål...hmhm månne dé vara mina gener ???

Så var det sedan dax för att möta Lycksele, där vi förstog att vi skulle få det tufft men  men . Både tjejer & killar kämpar helt kanon och dom vinner med 4-1 & även här gjorde Edwin 3 mål.... Så i Söndags var en kanon dag för denna ishockey kille....

Hela laget var kanon bra...Både tjejer & killar...Här lägger jag nu in några filmer som jag tog under Söndagen, det var lite svårt att filma eftersom jag satt å hejjade å skrek mesta dels tiden




Kommentarer
Postat av: robin

Härligt. Han kommer göra sin kusin stolt i Leksand!

2010-03-02 @ 19:07:27
Postat av: Marita

Nu förstår jag inte riktigt. Leksand !!! Näru Färjestad blir dé allt !!!

2010-03-03 @ 08:34:18
URL: http://elens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0