Å nu attans är vintern...

Här, å dé med bravur. Igår kväll var  jag så glad , det spöregnade när jag var ute med Ozzy. Visserligen kom det senare några snökorn men det slutade. Så jag kände mig ganska lugn.

Men så slog man  upp sina blå å insåg hur fel man hade haft...Å möttes av detta...




Full jäkla snöstorm, huvva vad hemskt..Å som tur va startade bilen för värmar´n funkar inte, men färden gick bra till skolan iallafall..



Det bästa med detta väder är väl att jag har väl aldrig fått upp Edwin så snabbt ur sängen som idag...- Edwin dax att vakna nu....hmhmhm brukar dé låta...å så vänder han sig om å somnar igen...

Men idag lät dé så här- Edwin kolla det vräker ner snö.... Edwin skuttar upp ur sängen slänger på sig kläderna å  går ut.....Så jag får väl se det positiva  idet hela nånstans....

Men dé bästa av allt är ju att Färjestad spöa skiten ur Luleå i går....UNDERBART !!!!!


Nä ni ...Nu är det hopp i säng


Så Ni får

Ha dé gött 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0