Första semester veckan....

Är nu igång. Helgen har bestått i att tvätta min super bil, Svenne där Edwin gav mig en hjälpande hand....

 Min lilla pärla...Som  jag fick av gubben i present när vi firade 10 år som förlovade....♥

Sedan har vi börjat ladda inför resan till Uddevalla, kvällen igår spelade vi kub, där gubben vann första matchen å Edwin slog mamma med hästlängder.....

 Edwin mot pappa.....

Efter en stunds spelande var det dax för bullbak...Edwin ville ha kanelbullar så då var det bara å gå in å knåda degen....

 mmmmm så goa dom blev....

Idag är det tvätt som står på schemat, så vi har rena kläder på resan, Edwin laddar med att spela Guitarr hero....

Jisses vad han rockar.....

Nä nu är det dax att hänga lite tvätt igen.....







Ha dé gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0