Nä nu får jag...

Skärpa mig, nu är det läääänge sedan igen. Men det har varit mycket jobb både kväll & helg. Å så även imorgon. Då är det upp med tuppen & först ta emot Sally som skall natta här när matte åker iväg & kollar in halvnakna killar som dansar...Låter jag avis.....- NEJJ DÅ !!!!!!

Å äntligen har hockeyn börjat. Och i Onsdags var det första träningen






Vi har även en massa trädgårdjobb nu när vintern är på G... Gubben började tappert förra helgen...

 Krattande gubbe, å han é såååå duktig...

Å att vintern är på G bevisar även Kim´s nya leksak , ujujujujuj






Å att hösten är här det visar väl detta....






ÅÅÅ nostalgi, sitter med tv´n på å hör .......






Hade min son varit hemma nu så hade han stuffat som en galning, han älskar musik....

Nä nu får Ni ha dé gött.....


Ja just dé ta en titt på http://www.webben7.se/8701-modo_hockey_damjohanna_olofsson.aspx  en kanon duktig hockeytjej från Storuman....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0