Saknaden, det gör ont !!!

Ja detta inslag tillägnar jag min underbara far som fick somna in i Onsdags natt 23.30.

Min far har varit den bästa far man kan tänka sig. Snäll, go & glad. Hjälpsam mot allt & alla.

Vi gjorde alltid roliga saker tillsammans. Å när jag köpte min första hund Mambo, var det pappa som ställde upp & tog hand om honom medans jag jobbade...

Med detta vill jag bara säga : pappa jag älskar dig så otroligt mycket & jag är så tacksam för allt. Både du & mor gjorde ert bästa för oss barn..

Saknaden är stor & tårarna rinner ...Men hoppas nu ni får det bra där Ni är nu. Pappa & mamma jag älskar Er båda & saknar Er otroligt mycket...♥



    ♥      


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0