Trots att föregående...

Vecka vart så tragisk, så fanns det några ljuglimtar. Jag & Edwin sydde våran första sock hund.....


 en hund med en väldans lång tunga....

Sedan kom fredagen då vi var å kollade på hockey, när storebror Kim spelade mot Vilhelmina & Storuman vann med 6-2...Härligt....

När Lördags morgonen kom å vi vaknade, så fick vi se detta...

 Hela backen täckt av snö. Som tur var försvann det ganska fort. Senare på dagen for Edwin med kompisen till badhuset, å medans dom var där passade jag på att möblera om Edwins rum....









Idag for vi på Långnäs för att få vara med när dom styckade en stor älg.....


 Mikaels syster Kersin & morbror Stig....

 Mikaels mamma, syster & morbror


 Mikael, hans mamma & syster....


 Morbror Stig....

 Edwin ville åxå testa....Så pappa visar hur man gör....

 

 

Nä nu skall jag hänga tvätt så ni får ....

Ha dé gött......


Pappa jag älskar dig tänker på dig varje dag må du vila i frid....♥♥♥

 ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0