Oj Oj Oj.....

Nu va det länge sedan jag skrev här, men jag har inte haft lust & ork. Mycket har hänt endel jobbiga saker & endel bra saker....Just nu känns det iallafall som om det kunde gå åt rätt håll i allafall...

Idag har varit en dag i hockeyn´s tecken. Edwin med sitt U10 lag har haft sammandrag på hemmaplan som har gått både bra & dåligt men alla barna både tjejer & killar har kämpat otroligt bra. Själv har jag fått vara med & servera mat på folkhög till alla spelare med föräldrar  & tränar..& det var en kul upplevelse....Nått nytt för mig...


Här kommer nån kortis från idag, min mobil var inte på min sida idag....


Edwin fick iallafall göra 3 mål under dagen jag lyckades inte fånga något eftersom mobilen dog för mig emellanåt.....














Ja ja nu var då helgen slut var på jobbet igår hela dagen så nu känns det skönt att slappa, nu skall jag köra bort Edwin till ladan igen för att se på storebror Kim spela mot Boliden....Få se om han kan matcha lillebror idag....


Ha dé nu gött så skall jag skärpa mig med att inte dröja förlänge med inläggen här...

Kommentarer
Postat av: Anna

Skoj att se filmer Marita! De är ju så duktiga trots förlusterna så kämpade de väl !

2012-01-31 @ 10:58:31
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0